ZOZNAMKA
- Marián Šimkovič
- Moderátor
- Dátum registrácie:03 Apr 2008 21:34
Dovolujem si obnovit tuto temu nakolko povodne forum nie je mozne vlozit do noveho forumu.
Volam sa Marián Šimkovič a som členom prezídia SBA a bonsai klubu Danubius Bratislava. Bonsajom sa venujem od roku 1992. Bol som samouk a robil som vela chyb. Az po prichode do BA klubu v roku 2000 som sa poucil ze pestovat bonsaje je celozivotna zalezitost. Clovek sa uci stale nieco nove. Som znamy tym ze pestujem stromceky so semien aj ked v poslednej dobe ma ocarilo vzdusne potapanie. Rad sa tu s Vami podelim o Vase skusenosti pri pestovani bonsajov. Moju fotku najdete v menu clenovia prezidia SBA.
Zelam Vam vela uspechov pri pestovani bonsajov.[/b]
Volam sa Marián Šimkovič a som členom prezídia SBA a bonsai klubu Danubius Bratislava. Bonsajom sa venujem od roku 1992. Bol som samouk a robil som vela chyb. Az po prichode do BA klubu v roku 2000 som sa poucil ze pestovat bonsaje je celozivotna zalezitost. Clovek sa uci stale nieco nove. Som znamy tym ze pestujem stromceky so semien aj ked v poslednej dobe ma ocarilo vzdusne potapanie. Rad sa tu s Vami podelim o Vase skusenosti pri pestovani bonsajov. Moju fotku najdete v menu clenovia prezidia SBA.
Zelam Vam vela uspechov pri pestovani bonsajov.[/b]
- OXO
- Dátum registrácie:04 Apr 2008 16:02
- Kontaktovať užívateľa:
Zdravím všetkých kolegov
Volam sa Peter Rešetka,pochádzam z Jacoviec pri Topolčanoch.Tomuto krásnemu umeniu sa venujem tretím rokom...Zatial skôr objavujem a učím sa - preto vždy rád príjmem radu od svojich skusenejších kolegov.
Momentálne žijem v Bratislave.Teším sa ako spolu budeme zaplnať toto forum.
Momentálne žijem v Bratislave.Teším sa ako spolu budeme zaplnať toto forum.
- sesino
- Dátum registrácie:04 Apr 2008 20:57
Ahojte volam sa Svetozar Kolenicka ,"sesino" . Pochadzam z Brezna , teraz byvam v Hornych Obdokovciach pri Topolcanoch,